سفارش تبلیغ
صبا ویژن

کوهستان ایده لا
 

ماجد نقشه خودش رو روی زمین پهن کرد ونقاط استراتژیک دشمن را به سیلوک نشون داد و از سیلوک درباره تعداد و نحوه فعالیت سایت راداری و ادواتی دشمن توضیحاتی خواست .که سیلوک براساس نقشه جایگاه سایتها رو نشون و نحوه فعالیت وراههای ارتباطی ومخزن های سوخت سایت توضیحاتی داد.
ماجد از سیلوک خواست که نفوذ یهای خودش رو برای عملیاتهای خرابکارانه به طوری که دشمن حالا حالا ها نتونه این شکست رو فراموش کنه آماده نماید.وخواست توی این عملیات فدایی ها هم به صورت گروههای کوچک تا کمتر از یک ماه به صورت قانونی خودشون روبه پایتخت دشمن برسونند وعملیاتی رو که قبلا قرار بود اجرا ش کنند رو انجام بدن.
در طرح قبلی قرار بود که وزیر دارایی و وزیر جنگ و2تا از فرماندهان ارشد ارتش دشمن رو از بین ببرند که بدلیل اینکه نفوذیهای نیروهای ماجد هنوز اسقرارشان در پادگانها تثبیت نشده بود این طرح به آینده موکول شد.
سیلوک از برنامه ماجد دقیقا مطلع شد واگر در جایی هم ابهام داشت از ماجد سوال می کرد پس از بحث وبررسی ، سیلوک برای طرح ریزی واجرای عملیات در بیرون مرز ،مکلف شد.
سیلوک تمام نیروهای زیر مجموعه خودش رو جمع کرد .وهمان صحبتهای ماجد رو بسیار جزیی ودقیق مورد بررسی قرار داد و در آخرتمام برنامه های ریز روی کاغذ پیاده شد .پلمان یکی از نیرهای ارشد سیلوک بود و دقیقا وجب به وجب خاک دشمن رو می دونست واز نقاط حساس وضربه پذیر دشمن آگاه بود .پلمان مستقیما با نفوذیهای که در خاک دشمن بودند ارتباط داشت وحتی یک هفته در نزدیکترین وامنترین نقاط دشمن در حال جمع آوری اطلاعات بود وقتی اطلاعات بدست رو رسانه ایی کردند دشمن بهت زده شده بود ونیروهای دشمن از لحاظ روانی به شکنندگی عجیبی دچار شده بود..پلمان از لحاظ شجاعت بسیار عالی بود واز لحاظ فکری بسیار دقیق .
پلمان 10نفر از نیروهافدایی رو برای این کار به سیلوک معرفی کرد که سیلوک همه اونا رو تایید میکنه.
سیلوک موظف شده بود علاوه بر فعال کردنه نفوذیای خودشون در پادگانهای دشمن اعم از سایت موشکی وتوپخانه وادوات وترور فرماندهان جنگی مبایست نفوذیهای دیگری رو در پایتخت دشمن که به صورت کاملا قانونی وارد میشن رو هدایت کنه واین 2برنامه باید کاملا باهم هماهنگ باشه تا تخریب دشمن به صورت هولناک در بیاد.
طی 2ماه پیگیریهای شبانه روزی ورصد کردن لحظه به لحظه با نیروها، نیروهای فدایی تونستند در جاهایی که برنامه ریزی شده بود استقرار یابند وقرار شد در تاریخ 5آگوست در ساعت 8صبح عملیات خود را شروع نمایند واول طرح ترور وزیران را کلید بزنند.ناامنی پایتخت در 15روز به طول انجامید که با 3عملیات تونستن 2تا از فرماندهان ارتش رو در مقابل دانشگاه افسری ترور کنند و وزیر دارای رو به درک بفرستند ووزیر جنگ متاسفانه از تیر رس نیروهای فدایی جان سالم بدر برد .پس از این عملیات سران کشور دشمن دچار سردرگمی شده بودند و وحشت برهمه جای پایتخب غالب بود.
با اجرای فاز اول ترور فرماندهان جنگی در پادگانها واختلال در سیستمهای ارتباطی کلید خورد که 15 روز 10نفر از فرماندهان جنگی دشمن به درک واصل شدند وچند جایگاه سوخت راهم منفجر کردند که باعث اخلال در رفت آمدها شده بود.
فضای جنگی دشمن بسیار شکننده شده بود و فقط منتظر ضربه آخر بود که وقتی سیلوک عملیات رو با موفقیت 80درصد اعلام می کنه ماجد به تمام نیروهای برای حمله وبازپس گیری زمینهای اشغال شده اعلان آماده باش می ده.
که پس از حمله قسمتهای مهمی رو دشمن مجبور میشه رها کنه .
با پخش شدن پیروزیهای نیروهای ماجد ، شادی تمام کشور اشغال شده سولیت رو می گیره ومردم همه جا از پیروزیها واز مردان مبارز صحبت می کنند.
نیروهای ماجد هم شور وشوق عجیبی پیدا کردند.
توی این عملیات 30تن از بهترین نیروها به شهادت رسیدند نیروهایی که با انتخاب راه آزادی می خواستند سایه طاغوت رو از بین ببرند تا مردم بتونند زیبایی خورشید وروشنایی رو درک کنند.
نیرهای ماجد در میان مردم جایگاه بزرگی دارند وبادید احترام وبزرگی به این نیروها می نگرند.
مردم نیروهای ماجد رو با اصطلاح ایدهلا می شناسند وجوانان شهر وروستا افتخار می کنند که روزی یک ایدهلاهی شوند.
پوستر های شهدا وفرماندهان تو خونه های غالب مردم چسبیده هرچند که دشمن فضای خفقانی رو توی شهرها ایجاد کرده اما مردم در قلبشون به نیروهای ایدهلاهی افتخار میکنند.
در نیروهای ماجد گروهی هستند که آنها را فدایی گویند این نیروها برای عملیاتهای بون مرزی ودر خاک دشمن آموزش میبینند.اونا تحت آموزشهای فشرده وپیچیدهایی قرار می گیرند اما قبل از فدایی شدن خود یک مقرراتی لازم دارد که هر کس نمی تواند این مقررات سخت رو اجرایی کنه وفقط از جان گذشته می تونه چنین مقرراتی رو عمل کنه.
اولین مقررات اینه که ....
به امید الله ادامه دارد.


[ سه شنبه 91/12/22 ] [ 10:35 صبح ] [ مجاهد ] [ نظرات () ]
.: Weblog Themes By themzha :.

درباره وبلاگ

موضوعات وب
آرشیو مطالب
امکانات وب


بازدید امروز: 5
بازدید دیروز: 0
کل بازدیدها: 3220