سفارش تبلیغ
صبا ویژن

کوهستان ایده لا
 


برونساو از عبادت فارغ شده بود واز محراب خود بیرون آمد وبه بروی صندلی نشست معاونین خود را خبر داد که تا 30دقیقه دیگر خود را به دفتر برسانند. پس از سی دقیقه هر 2نفر معاون بنامهای سیپاد  -  برونا  آمده بودند. برونساو رو کرد به معاونین خود وگفت آیا در این چند روزه به چیز مشکوکی برنخوردید؟ آیا در مرز‌ها ،حالت غیر عادی مشاهده ننمودهاید؟ و... تک تک معاونین وضعیت رو عادی اعلام کردند اما برونساو قانع نشد وگفت بوی جنگ به مشام می‌رسد از شما می‌خواهم قبل از آنکه از طرق دیگر متوجه شوم شما وضعیت نهایی رو اعلام کنید. 
پس از بررسی هاسیپاد فهمید که فرمانده درست حدس زده بود سیپادمتوجه تغییر آرایش نیروهای وتجهیزات دشمن شده بود واین تغییرات رو به برونساو اطلاع داد. برونساو این خبر رو به قرارگاه ماجد اعلام کرد.
پس از 3روز از ماجرا برونساو از دکل دیده بانی تمام منطقه رو زیر نظر داشت. نیروهایی که همراه برونسا بودند از حرکات برونساو این طور متوجه شدند که یک حادثه ایی در حال وقوع است پس از یک ساعت صدای هلیکوپترهای دشمن از دور شنیده شد.
برونساو به تمامی نیرو‌ها آماده باش داد و همه نیرو‌ها ،خود رو مجهز نمودند.


صدای هلیکوپتر‌ها هر لحظه نزدیک‌تر می‌شد. از دور یک خط سیاهی در آسمان پدیدار شد. برونساو دوربین رو از یکی نیرو‌ها گرفت ونگاهی کرد. حدود25هلیکوپ‌تر در حال پیاده کردن تکاور‌ها بودن. برونساو به فرمانده قسمت شرقی اعلام کرد که سعی کنند چند تا از هلیکوپتر‌ها رو ساقط کنند بعد از 30ثانیه صدای گلوله وانفجار از قسمت شرقی به گوش می‌رسید.


برونساو فرمانده توپخانه رو دستور داد که به محل فرود نیروهای دشمن آتش ببارند. در همین لحظه بود که صدای غرش 3هواپیما در آسمان به گوش رسیدآنان هواپیما های دشمن بودند که دیوار صوتی رو شکسته وصدای وحشناکی رو بوجود آوردند. رگبار پدافند‌ها لحظه ایی خاموش نمی‌شد.

 



 

به برونسا خبر دادند که قسمت غربی نیروهای دشمن با تجهیزات زرهی وارد خاک ایدهلا شدند.
اوضاع به یکباره دگرگون شده بود. در همین حین 3000نیروی تازه نفس از قرارگاه ماجد به قرارگاه دلاور (فرمانده قرارگاه دلاور برونساو می باشد)رسیده بودند. این نیرو‌ها بعد از خبر برونساو که سه روز قبل به مرکز اعلام کرده بود دیروز به سمت این قرارگاه رهسپار شده بودند.
از نحوه عملیات دشمن فهمانده می‌شد که دشمن با تمام قوا برای ریشه کندن نیروهای ایدهلا وارد عمل شده است دشمن بوسیله بمبهای فسفری وشیمیایی توانست در 3روز اول قسمت غربی را به تصرف خود درآورد.


نیروهای برونساو در جنگهای نامنظم وانهدامی مهارت کافی داشتند دشمن با آنکه قسمت غربی را در تصرف داشت اما نمی‌توانست از انهدام تجهیزات خود جلوگیری کند ویا نیروهای خود رااز تیر رس تک تیراندازان در امان بدارد.

 


[ سه شنبه 91/12/22 ] [ 11:1 صبح ] [ مجاهد ] [ نظرات () ]
.: Weblog Themes By themzha :.

درباره وبلاگ

موضوعات وب
آرشیو مطالب
امکانات وب


بازدید امروز: 2
بازدید دیروز: 2
کل بازدیدها: 3208